6 Ekim 2007 Cumartesi

HAYATIM


Adım,Mesut DURAN 1928 yılında burhaniyede doğdum anne adı,Afife DURAN baba adı,Ahmet DURAN'dır.İlk okulu burhaniyede bitirdim.1 sene ayvalık orta okulunda okudun buradan 1942-1943 senesinde kırıkkale askeri sanayi lisesine gittim.Oradan ast subay üst çavuş olarak orduya katıldım.9 sene mecburi hizmetten sonra,istifa edip ordudan ayrıldım.1957 senesinde istanbul beşiktaş ıhlamurdere caddesinde no 75-a'daki dükanda otoelektirikcisi olarak çalışmaya başladım.1968 senesinde üsküdar musiki cemiyetine girdim4 sene eğitim aldım,daha sonra sırasıyla Feridun DARBAZ ,Radife ERTEN,Rüştü ERİÇ'le çalıştım.1978 senesinde beşiktaş müzikderneğini kurdum.1992 senesinde İstanbul'dan ayrılıp burhaniyeye gittimOradanda ayvalığa yerleştim.1994 senesinde ayvalık müzik derneğini kurdum.Bu meyanda sarımsaklı turizm ve tanıtma derneğini kurulmasında çalıştım,daha sonra sarımsaklı sağlık ocağı yardım derneğini kuruluşunda bulundum ve bu tür derneklerin kapatılmasına kadar başkanlığımı yürüttüm.1998'ayvalık türk müziğini geliştime derneğini kurdum ve halen bu derneği çalıştırmaktayım.Trt'de denetimi kazmış 3 şarkım 5 tane saz eserim bulunmaktadır.


ADRESİM:AYVALIK ATATÜRK CADDESİ NO 3 DAİRE 5

TEL:02663314894

Hiç yorum yok: